Godišnji plan rada za drugi razred

 



Svake godine u avgustu pravimo globalne i operativne planove rada za narednu školsku godinu. Kao što sama reč "globalni" kazuje, ovaj plan ne treba da bude detaljan. On sadrži samo spisak tema po mesecima i broj časova. Nama je obrazac za ovaj plan poslala koleginica koja radi kao savetnica u Školskoj upravi grada Kruševca i time nam je svima olakšala posao oko izrade tabele. Naravno, taj plan koji izrađujem mora biti usklađen sa planom i programom koji je propisalo naše Ministarstvo. 
Kada izrađujem globalni plan, rukovodim se prevashodno propisanim planom i programom, ali mi je spisak tema uglavnom određen rasporedom u udžbeniku. Ponekad se dešava da u udžbeniku nema svih tema za određen razred. Ja ih onda obrađujem, a materijal pripremam sama. Srećom, u udžbeniku koji koristimo u narednoj školskoj godini, sve teme postoje i ne moram sama da dodajem materijal. 
Moj plan za prethodnu školsku godinu nalazi se ovde, a za narednu godinu ne verujem da ću išta menjati. Za potrebe ovog posta ja sam napravila jedan plan koji je baš uopšten. Naravno, njega neću predati našoj PP službi. 








A evo i mog prošlogodišnjeg plana. Naravno, pored meseca, naziva teme i broja časova, moraju se navesti ishodi koji se kasnije, u operativnim planovima, detaljnije opisuju.






Коментари